پنجره آلوود (آلومینیوم – چوب)

پنجره ای با تاثیر ماندگار پنجره آلمینیوم چوب تجربه ترکیب منحصر به فردی از طبیعت و فن آوری است. چشم اندازی از پنجره ای با طراحی متمایز و نمای داخلی لوکس، درب و پنجره آلوود از بیرون آلومینیومی و از داخل چوبی است. همین موضوع باعث زیبایی و کیفیت بالای درب و پنجره می‌شود. درب و پنجره آلوود در انواع رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و به همین دلیل دست مشتری را برای انتخاب رنگ باز می‌گذارد. پنجره آلوود از داخل با طرح چوبی که دارد، جلوه خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد و احساس خوب نزدیکی با طبیعت را به انسان انتقال می‌دهد. این جنس از پنجره همچنین دارای مقاومت بالایی می‌باشد.
پنجره‌های آلوود را می‌توانیم به صورت اختصاصی با روکش چوب سفارش دهیم. از آنجا که چوب عایق خوبی برای حرارت است، داشتن روکش چوب باعث افزایش مقاومت پنجره در برابر نور، آب، گرما و رطوبت می‌شود.

مشخصات :

    • در و پنجره آلو وود با داشتن نمایی زیبا و ایجاد حس خوب طبیعت، محصولی متفاوت می باشد.
    • آلو وود ترکیبی از در و پنجره های ترمال بریک یا نرمال آلومینیومی به همراه چوب است که در مقابل آب ، گرما ، نور و رطوبت مقاومت بسیار بالا یی دارد.
    • پروفیل های آلو وودی به کار رفته در این محصولات از شرکت ها و کشورهای معتبر جهان وارد می شود.
    • به دلیل ظاهر و خصوصیات ویژه آلو وود، این محصول در ساختمان های لوکس به کار می رود.
    • با توجه به تکنولوژی پیشرفته در تولید در و پنجره آلو وود، این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از جمله تجهیزات و لوازم خاص ساختمانی می باشد که تمام ویژگی های زیبایی و مقاومت در داخل و خارج از ساختمان را به همراه دارد.
    • پنجره های آلو وود با شیشه های دو جداره و سه جداره و انواع تک حالت بازشو-دو حالت بازشو و… می باشد.
جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

56906020 21 98+

Wind Resistance

Air Tightness

Water Tightness

Sound Insulation

Security