بازشوهای محوری

درب و پنجره پیوت از مدرن ترین بازشوهایی ست که امروزه در طراحی و دکوراسیون منازل ، هتل ها و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. درب محوری (pivot) یا لولا پاشنه ای به دلیل استفاده از لولاهای خاص و متفاوت به این نام شناخته شده اند. درب لولا محوری در سایزهای بزرگ قابل طراحی می باشند و برخلاف درب های معمولی که لولاها در یک طرف قرار دارند ، لولاها در بالا و پایین درب قرار می گیرند. درب های پیوت نیز نوع خاصی از درب های ورودی می باشد که امروزه توجه بسیاری از طراحان و معماران را به خود جلب کرده است،

کاربرد بازشوهای محوری:

فضای داخلی: استفاده این درب‌ها در داخل خانه متداول است. مخصوصا اگر فضا بزرگ باشد و اگر خانه‌ای به سبک مینیمال دارید بهترین گزینه استفاده از درب‌های لولامحوری است. ویژگی اصلی طراحی مینیمال این است که همه چیز باید ساده باشد.

درب ورودی خانه: فقط در شرایط آب‌ و هوایی مناسب نصب درب‌های محوری برای ورودی خانه مناسب هستند. اگر باران، گردوخاک یا باد شدید در محل زندگی شما زیاد اتفاق می‌افتد توصیه می‌کنیم از این نوع درب‌ها برای ورودی خانه استفاده نکنید

پنجره دوجداره محوری: دارای دو لولا هستند که در قاب پنجره نصب شده و اجازه می دهد پنجره در زاویه های بالا و پایین و یا چپ و راست، به سمت داخل و خارج ساختمان، ۱۸۰ درجه بچرخد، و در واقع می توان آنها را در راستای عمودی و یا افقی ساخت.

انواع درب های محوری:

درب لولا پروانه‌ای: این نوع درب ها قابلیت باز شدن از هر دو طرف را دارد. تمامی اجزای درب‌های لولاپروانه‌ای مثل جای لولا، جای قفل، دستگیره و قسمت‌های دیگر آن از دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک ساخته شده‌ است.

درب لولا پاشنه‌ای: این بازشو ها معمولا در سایزهای بزرگ می باشد به همین دلیل باید چارچوبی که لولا در آن سوار می شود از ضخامت و استحکام بالایی برخوردار باشد. درب لولاپاشنه‌ای در طراحی داخلی خانه‌های مینیمال بسیار کارآمد است.

درب لولا محوری: درب پیوت یا درب لولامحوری به درب‌هایی گفته می‌شود که حول محور وسط و با استفاده از لولای پاشنه‌ای که به زمین وصل است می‌چرخد.

مزایای بازشو های محوری:

  • ایمنی و استحکام بالا با وجود بزرگ و سنگین بودن
  • داشـتن دهـانه ورودی بزرگتر با کمترین هدررفت فضا
  • بکارگیری سیستم درب محوری برای طراحی درب مخفی
  • نصب و اجرای آسان و بی دردسر با توجه به سیستم منحصر به فـرد
  • این نوع پنجره بصورت پایدار و محکم در هر حالت قابل تنظیم می باشد
  • امکان ساخت درب پیوت در ابعاد بزرگ و دلخـواه بـرای ورودی ساختـمان

 

برای خرید بازشو های محوری در خدمت شما هستیم!

شرکت ادسکو با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع بازشوها، امروز برای خرید بهترین بازشوهای محوری در خدمت شما عزیزان است، چنانچه شما نیز قصد خریداری بهترین درب و پنجره محوری با قیمت مناسب را دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرد.

ارائه باکیفیت‌ترین محصولات در بهترین رنج قیمت هدف اصلی تیم ما از اولین روز ارائه درب و پنجره های محوری بوده است و در طول سال‌های فعالیت خود همیشه برای به ثمر رساندن این امر مهم، تلاش و کوشش کرده‌ایم.

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید!

56906020 (21) 98+

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *