پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری، سازه های دکوری محسوب می شوند که علاوه بر زیبایی و تنوع طرح و اجرا های مختلف، عایق صوتی و حرارتی نیز می باشند. در محیط های اداری،تجاری، بانک ها و … می توان از این سازه به عنوان جدا کننده موقت و دائمی ( متحرک ) استفاده کرد. که قادر به تقسیم بندی فضایتان است به نحوی که بر اساس کاربرد، بخش های مختلف را از یکدیگر جدا می کنند، که بهترین روش برای صرفه جویی در هزینه ها و در عین حال زیباتر جلوه دادن دکوراسیون دفترتان هستند.

کاربرد پارتیشن ها

پارتیشن ها برای بخش و قسمت بندی کردن فضا مورد استفاده قرار می گیرد. در شرکت ها و سازمان ها و مراکز مختلف نیازمند جداسازی و شخصی سازی محیط می باشیم ، پارتیشن اداری این کار را به زیبایی و راحتی هرچه تمام تر انجام می دهد. استفاده از انواع مدرن ، برای جدا سازی محیط می تواند کاربرد و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. به عنوان مثال در اتاق جلسات با استفاده از پارتیشن اداری مدرن و تعبیه یک مانیتور روی آن می توان خلاقیت و مدرنیته را به محیط ارزانی داشت. معمولا به صورت تک جداره و دو جداره ساخته می شوند. پارتیشن های دو جداره عایق صوتی بسیار خوبی می باشند. که مانع عبور صدا می گردند. و برای کارکنانی که در هنگام کار نیاز به آرامش و تمرکز دارند بسیار مناسب می باشند.

پارتیشن تک جداره

این پارتیشن های اداری در ارتفاع دلخواه مشتری طراحی شده و با دوام و استحکام بالایی قابل استفاده است.

پارتیشن های دوجداره

پارتیشن اداری دو جداره از شیشه های دو جداره استفاده می گردد. با به کار بردن ام دی اف در پارتیشن دو جداره لبه های ام دی اف عایق سازی شده و ضخامت پارتیشن هم زیادتر است.

مزایای پارتیشن بندی

  • لوکس شدن محیط کار
  • سهولت در فراوری و نصب
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • انتشار نور طبیعی در فضای کار
  • امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع وآسان
  • ظاهر زیبا و متنوع با طرح و رنگ متناسب با طراحی و دکوراسیون داخلی

انواع پارتیشن

پارتیشن آلومینیوم : آلومینیوم، فلزی بسیار سبک در عین حال مقاوم است که استفاده از آن در پارتیشن بندی نمایی زیبا ایجاد می کند.

پارتیشن ام دی اف : این نمونه در برابر رطوبت و خوردگی استحکام بالایی دارد و نوعی عایق صوتی در محیط امورد استفاده محسوب می شود.

پارتیشن شیشه : پارتیشن‌های فریم‌لس بروزترین و جدیدترین نوع پارتیشن شیشه‌ای هستند که زیبایی خاصی به فضای شما می‌بخشند. در این پارتیشن‌ها از کم‌ترین پروفیل عمودی استفاده می شود.

پیشنهاد ما

استفاده از پارتیشن اداری مزایای زیادی دارد و شما را در شخصی سازی محل کارتان همراهی می کند. شرکت ادسکو با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع پارتیشن های اداری ، شما را برای خرید بهترین، همراهی خواهد نمود، چنانچه شما نیز قصد خریداری، در انواع و طرح های به روز، با قیمت مناسب را دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرد.

ارائه باکیفیت ترین محصولات با بهترین قیمت هدف اصلی تیم ما از اولین روز ارائه محصولات و خدمات مرتبط با پارتیشن های اداری بوده است و در طول سال‌های فعالیت خود همیشه برای به ثمر رساندن این امر مهم، تلاش و کوشش کرده‌ایم.

در این مطلب، مهم‌ترین مطالب کاربردی و خواندنی ارائه شد، پیشنهاد می‌شود پیش از اقدام به خرید، نکات مطرح شده در این مقاله را هرگز فراموش نکنید، همچنین سایت ما برای خرید بهترین پارتیشن های اداری در خدمت شما عزیزان است برای رقم زدن یک تجربه خرید حرفه‌ای روی تیم ما حساب باز کنید!

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید!

56906020 (21) 98+

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *