سقف شیشه ایی

سقف شیشه ایـی

سقف های شیشه‌ای بهترین گزینه برای ایجاد زیبایی خارق‌ العاده در داخل ساختمان و بهترین گزینه جهت ورود نور به داخل محیط و ایجاد ارتباط ارگانیک میان فضای داخلی و خارجی ساختمان است. استفاده از سقف شیشه‌ای در معماری ساختمان های مدرن قادر است نور طبیعی را در طول روز به داخل ساختمان و از زاویه‌ای بسیار مناسب منتشر کرده و نیاز به نور مصنوعی از هر نوع آن را از میان بر‌دارد. این نوع سقف های شیشه‌ای علاوه برای قابلیت های اشاره‌ شده برای فضاهای عمومی نیز بسیار مناسب هستند و با وارد کردن حداکثر نور به داخل محیط های بسته انرژی بسیار بالایی به محیط می‌بخشند. سقف شیشه‌ای از جمله سازه‌های مدرن در صنعت ساختمانی می‌باشد.

انواع سقف های شیشه ایـی

سقف‌ها بخشی از دکوراسیون داخلی هستند که می‌توان طرح‌ها و ایده‌هایی برای جذابیت و زیباتر کردن آن اعمال کرد. شیشه به دلیل شفافیت از عناصر محبوب بشر می‌باشد و به کارگیری آن در سقف به عنوان سقف شیشه‌ای، اثرات خارق العاده‌ای خواهد داشت. در طراحی امروزی و جدید و همچنین برای دکوراسیون خانه‌های مدرن، به دلیل عبور نور و شفافیت جنس شیشه، از سقف شیشه‌ای در اصلی‌ترین بخش خانه استفاده می‌شود.سقف شیشه ای با توجه به مکان نصب، ابعاد و مساحت موجود در دو شکل ثابت و متحرک ساخته می شود. سقف شیشه ای ثابت به دلیل نصب یکپارچه دارای ایمنی بالاتری می باشد. اما سقف های شیشه های متحرک به صورت ریل دار و یا به اصلاح بازشو کرتین وال طراحی شده است.

سقف شیشه ایـی متحرک

سقف های متحرک یک فناوری مدرن و لوکس هستند که دارای ویژگی ها و چیدمان های منحصر به فردی مانند قاب های شیشه ای ، مکانیسم های باز کردن دستی و اتوماتیک برای باز یا بسته شدن سقف از راه دور با سنسورهای هوشمند باد و باران است. این سقف‌ها طوری طراحی شده‌اند که فشار ناشی از بارش برف و باران را تحمل کنند. همچنین می‌توان با نصب یک ماژول هوشمند روی سقف، این سقف را برنامه‌دار کرد تا هنگام برف و باران به صورت اتوماتیک بسته شود و نیازی به کنترل در لحظه نداشته باشد.

سقف شیشه ایـی ثابت

این سقف بر اساس فضای موجود و بوسیله قطعات شیشه ای پوشانده می شود. این نوع سقف بوسیله پروفیل های آهنی پروفیل کشی می شود. شیشه با توجه به نظر مشتری از جنس سکوریت و لمینت ساخته می شود. از چسب سیلیکون برای آب بندی سطوح استفاده می شود. در سقف ثابت شیشه ای، پروفیل کشی بوسیله پروفیل های آهنی انجام می شود. سپس قطعات بر روی آن نصب می گردد. در این نوع سقف، شیشه ها از جنس سکوریت، لمینت و … می باشد. برای پوشاندن منافذ باقیمانده از سیلیکون استفاده می شود.

مزایا سقف های شیشه ایـی

  • ایجاد محیط های روشن بدون نیاز به نورپردازی و صرف انرژی الکتریکی
  • فراهم ساختن چشم انداز رو به آسمان در محیط های مسکونی و تجاری
  • ورود نور خورشید به درون ساختمان بدون اشعه ماورابنفش با سقف شیشه ای ثابت
  • جلوگیری از بارش برف و باران و گرد و غبار به درون استخرهای قرار گرفته در محوطه باغ و ویلا
  • فراهم ساختن محیطی ساکت تر نسبت به ساختمان هایی که از سقف های پلاستیکی استفاده می کنند.

پیشنهاد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شیشه هایی در حال تولید شدن هستند که دارای فناوری خود تمیز کنندگی می باشند. که این امر تأثیر زیادی در روند پیشرفت سقف شیشه ای خواهند داشت. از طرف دیگر، سقف های شیشه ای به راحتی تمیز می شوند و اگر از شیشه های جدید در ساخت آن ها استفاده شود، تمیز کردن سقف شیشه ای مشکل نخواهد بود. این شیشه ها در برابر آب مقاوم هستند و در لایه های مختلف پوشانده شده اند تا در برابر گرد و غبار مقاوم باشند. به کار بردن سقف شیشه ای فواید و مزایای بسیاری دارد که در اینجا برخی از آن ها را برای شما عزیزان بیان شد، لذا به کارگیری سقف شیشه ای در منزل، نوعی زیبایی بصری و جلوه ای مجلل به وجود می آورد به خصوص اگر طراحی آن را به گونه ای انجام دهید که نمای منحصر به فردی را برای سقف ایجاد کند.

جهت خرید و اجراء با انواع طرح های مدرن پنجره سقفی در خدمت شما هستیم!

شرکت ادسکو با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع پنجره امروز برای خرید بهترین پنجره سقفی در خدمت شما عزیزان است، چنانچه شما نیز قصد خریداری بهترین پنجره سقفی با قیمت مناسب را دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرد.

ارائه باکیفیت ترین محصولات با بهترین قیمت هدف اصلی تیم ما از اولین روز ارائه محصولات و خدمات مرتبط با پنجرهای سقفی بوده است و در طول سال‌های فعالیت خود همیشه برای به ثمر رساندن این امر مهم، تلاش و کوشش کرده‌ایم.

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید!

56906020 (21) 98+

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *